window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-153071595-1');
Indlæser Begivenheder
  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

ONLINE WORKSHOP – hjælpepakker – sådan gør du.

Fredag d. 15. januar kl. 10.00 – 11.00

v/Ferass Hamade, Partner og statsautoriseret revisor i Roskilde & Senior Manager Karina Simonsen, BDO

I samarbejde med Roskilde Handel og BDO kan du nu få overblik over regeringens hjælpepakker.

Regeringen og en række af Folketingets partier er blevet enige om en genopretningspakke for det danske samfund. Heri en række tiltag og forlængelser af hjælpepakker til de danske virksomheder. Dette webinar har til formål at følge op på seneste udmeldinger om Folketingets hjælpepakker som følge af Covid-19. Hvad betyder det konkret for virksomhederne, og hvordan forholder man sig praktisk hertil?

Webinaret henvender sig til ledere i den private sektor, som beskæftiger sig med virksomhedens daglige drift og likviditet samt håndtering af medarbejdernes arbejdsforhold. Du kan være virksomhedsejer i en mindre eller mellemstor virksomhed, regnskabs- eller økonomichef, HR-chef, controller eller HR-konsulent.

 Webinaret har en varighed af ca. 45 min., hvor vi ser nærmere på:

  • Opdatering på aktuelle kompensationsordninger
  • Opdatering på afrapportering af de første hjælpepakker.

 Der vil være mulighed for at stille spørgsmål i vores åbne chat. Vi gør dog opmærksom på, at vi ikke kan besvare alle spørgsmål undervejs i webinaret. Vi bestræber os på at besvare enkelte generelle spørgsmål.

TILMELD ONLINE WORKSHOP

 

Link til webinar fremsendes pr. email senere, hvis spørgsmål på forhånd så vi kan være bedst muligt forberedte, er du velkommen til at kontakte projektleder Tina Testrup på telefon 21378687 eller mail info@erhvervsforum.dk 

Go to Top