Indlæser Begivenheder

Online eller Live modul 2: Den stærke værdiskabende kundesamtale

Onsdag d. 14 april kl. 15.00 – 18.00

LIVE ELLER ONLINE

LINK SENDES DAGEN FØR VED ONLINE

 

Live modul 2: Den stærke værdiskabende kundesamtale

  • Lær og forstå faserne i en stærk kundesamtale, der får kunden til at tale, lytte og blive interesseret i at høre mere.
  • Forstå hvorfor spørgsmål er “motoren” i samtalen og lær hvordan man sammensætter et stærkt spørgsmål, der knytter dig tæt på kunden og lægger fundamentet for et større samarbejde.
  • Lære hvordan vi ved hjælp af teknikker og menneskelig forståelse og empati, kan få kunden til at forstå værdien af produktet og sætte det i perspektiv

Lær at kombinere din specialistviden med stærke salgskompetencer og luk salg både online og ved det fysiske møde.

  • Du har som konsulent, advokat, revisor, ingeniør, bankrådgiver eller anden rådgiverbaggrund, en høj faglig specialistviden og lever af at yde service, rådgivning og værdiskabende viden til dine kunder.
  • Du vil gerne blive endnu skarpere på overgangen fra service og rådgivning til salg, således at du kan få fuldt udbytte af din viden og generere flere leads, kunder og muligheder i dagligdagen, uden at gå på kompromis med faglighed og autensitet.
  • Du vil gerne styrke dine kommunikative evner og dine relations kompetencer, så disse egenskaber bliver en endnu mere naturlig del af dit job.
  • Du kan på grund af coronasituationen se hvor vigtigt det er at udføre stærke online møder og vil have værktøjer og fif til at gøre dette effektivt.
  • Du ved at kundernes krav til leverandører er stigende og du vil gerne være styrket til fremtidens krav og navigere succesfuldt i “den kommercielle” verden, det værdibaserede salg og det strategiske samarbejde, uden at gå på kompromis med faglighed og etik.
  • 3 stærke moduler med uundværlig viden, redskaber og øjenåbnende øvelser, der rykker dig til næste niveau i din karriere og i din forretning.
TILMELD WORKSHOP

 

Underviser på dagen er :

Alexandra Svarre:

Alexandra Svarre har mere end 25 års erfaring i forhandling, salg og stærke kunderelationer. Hun har samarbejdet med og solgt til nogle af de største virksomheder i verden og har trænet et hav af specialister og videnstunge medarbejdere i at kombinere rådgiver og servicerollen med salgsrollen, uden at gå på kompromis med faglighed og autensitet. Resultatet er en rådgiver der finder det naturligt og udramatisk at sælge sine ydelser og dermed leverer markant bedre resultater.

”…En exceptionel god oplevelse, der har vendt vores forestillinger om salg helt på hovedet…”

“..Nærværende, inspirerende, skarp og underholdende…”

“…På højde med de bedste speakers vi har haft…”

“…Det kunne reelt ses på bundlinjen allerede efter den første uge…”

Har du spørgsmål vedrørende denne workshop kontakt gerne projektleder Tina Testrup på info@erhvervsforum.biz, mobil 21378687