8. oktober 2019

Content Marketing workshop – få kvalitetsleads og opbyg loyalitet

Vi lever i en verden, hvor hurtige informationer dominerer dagsordenen, fordi mantraen er, at man kun kan holde folks opmærksomhed fanget i splitsekunder, før de er videre til næste tekst eller levende billede. Men dette er ikke den eneste måde at få kundernes opmærksomhed på, for heldigvis er der stadig mennesker, som ønsker ny viden, dybdegående information og som ønsker at engagere sig i indhold målrettet til dem!
Disciplinen hedder Content Marketing, og dette lancerer vi nu som et nyt kursus i samarbejde med JJ Kommunikation. Content Marketing er en marketing disciplin i egen ret, som handler om at engagere og aktivere dine målgrupper gennem værdifuldt og modtagerrettet indhold på dine egne mediekanaler.
Du har mulighed for at blive din egen nyhedskanal på dine sociale medier, website, video, nyhedsbrev mv. Det handler om, at du skal dele ud af dig selv og din viden for at få noget igen. Til gengæld får du med content marketing ofte mere kvalificerede leads, end når du annoncerer.
På workshoppen får du en introduktion til Content Marketing med konkrete eksempler på, hvad der virker – og hvad der ikke virker. Du lærer, hvordan du med strategisk content marketing kan maksimere udbyttet af dine egne mediekanaler, styrke relationen til dine kunder og sælge mere.