3. oktober 15:00

Ta’ kontrollen over din markedsføring

Torsdag den 3. oktober, kl. 15.00-18.00

Sted: Business House, Jernbanegade 21, Roskilde

Du har sikkert forsøgt en masse forskellige former for markedsføring – måske sidder du selv med det, måske har du ansatte til det, eller måske har du hyret hjælp udefra. Men du føler stadig ikke der er sammenhæng i din indsats eller har en klar ide om, hvad du skal bruge hvornår og hvorfor. Så er dette en workshop for dig, der ønsker at få dit fundament på plads – og undgå at spilde tid og penge på din markedsføring!

Workshoppen er relevant for virksomhedsejere og ledere af små og mellemstore virksomheder, samt medarbejdere med ansvaret for ekstern og intern kommunikation og markedsføring, der ønsker at ta’ kontrollen over deres indsats og forretning.

På workshoppen vil du få indsigt i:

  • Hjemmesider
  • Landingpages
  • Google SEO
  • Google Ad’s
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
  • E-mailmarkedsføring 

 Du vil bl.a. få svar på spørgsmål som:

  • Giver det mening at bruge LinkedIn,
  • Når du ikke arbejder med B2B-segmentet
  • Hvorfor skal du være synlig på Facebook?
  • Kan du drage nytte af blogging?
  • Er Instagram vejen frem, eller en anden platform?
  • Vil du få værdi af Google Ad’s (tidligere Adwords)SEO, eller måske begge dele?
  • Hvad er målgruppen for din virksomhed?
  • Hvordan vil du gerne kommunikere med dine kunder?
  • Hvor er dine kunder fysisk og digitalt?
  • Lever de løsninger som du allerede har op til det?

Endvidere taler vi om samspillet med ikke-online produkter som brochurer, messer m.m. Alt dette, kan du kæde sammen til din egen strategiske plan efter workshoppen og du får tid til at starte processen op under vejs på workshoppen. Er du slet ikke begyndt på at tænke markedsføring endnu i din forretning, så er denne workshop et fantastisk springbræt til at komme rigtig i gang fra starten og få bygget dit fundament. Er du i fuld sving og har masser af markedsføring i gang, så er denne workshop en oplagt mulighed for at få set på dit set-up fra helikopteren.

Hvordan kan det give en bedre bundlinje?

Når først du har styr på din markedsføringsplan, ved du hvad der virker (og vigtigst) ikke virker for din forretning. Det kan potentielt spare dig for rigtig mange penge.

Hvem er underviseren?

Underviseren på workshoppen er grundlæggeren af marketing-bureauet Your Business ApS, Rene Hansen, som har mere end 20 års erfaring med online markedsføring.

Your Business startede kursus-virksomheden Your Business Academy op I starten af 2019 med ønsket om at hjælpe nye, små og mellemstore virksomheder med at forstå og lære at arbejde med online markedsføring.

Rene har arbejde for virksomheder som Novo Nordisk, Novozymes, NCC, Resursbank, Mercedes-Benz, XL-byg og Lyngby Boldklub.

Har du spørgsmål vedr. vore kurser og workshops kontakt venligst Allan på allan@erhvervsforum.biz.